Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Fabrieksgarantie

De TX5000 Waterontharder is gemaakt van topkwaliteit materiaal. Daar hoort ook een goede garantie bij. Standaard bieden wij de 12 jaar fabrieksgarantie aan. Dit wil zeggen dat u verzekerd bent van een goed product en dat u minimaal 12 jaar lang met garantie van de TX5000 Waterontharder kunt genieten. Wij kunnen u alvast vertellen dat u levenslang plezier zult hebben van de TX5000

Niet goed = Geld terug garantie

De TX5000 Waterontharder is 100 dagen te proberen. Niet goed? Geld terug! U kunt het product met opgaaf van reden terugsturen. Meer informatie over het retourneren van de TX5000 is te vinden op de pagina retourinformatie.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@TX5000waterontharder.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.